ZOOM International - dostawca systemów nagrywania ZOOM CallREC dla Cisco, Avaya i Genesys oficjalnie w Polsce
ZOOM International, międzynarodowy dostawca rozwiązań przeznaczonych dla contact center i środowisk Unified Communication otwiera biuro w Polsce. Oddział ten – prowadzony przez Michała Chojnackiego - będzie również koordynował działania w krajach nadbałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia).
Firma oferuje efektywne i łatwe w obsłudze systemy zarządzania jakością w contact center i w środowiskach Unified Communication. Jej głównym produktem jest ZOOM Quality Management Suite. Jest to kompletny zestaw narzędzi ułatwiających managerom zarządzanie pracą konsultantów w call center.
-„Obecność ZOOM International w Polsce to wynik nieprzerwanego od 5 lat wzrostu firmy – powiedział Brian Shore, President, WW Sales & SAS – Zrealizowaliśmy już 1080 wdrożeń w 85 krajach. Efektem jest nasza obecność w kwadrancie liderów w raporcie „Magic Quadrant for Contact Center Workforce Optimization” firmy analityczno-konsultingowej Gartner. Konsekwentnie koncentrujemy się stałym ulepszaniu naszych produktów. Dzięki temu udało nam się utrzymać aż 99% naszych klientów i osiągnąć trzycyfrowy wzrost. Liczymy, że oddział polski, dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu Michała Chojnackiego, znacząco przyczyni się do realizacji naszej strategii i 100% wzrostu w następnych 3 latach.”
ZOOM International oferuje swoje rozwiązania za pośrednictwem rozległej sieci dostawców i integratorów. Z sukcesem wdrożono je u tak znaczących partnerów jak PZU, Tauron, Santander czy T-Mobile.
Rozwiązania ZOOM International projektowane są z myślą o mniejszych i większych contact center. Zapewniają one pełną obsługę złożonych środowisk rozproszonych i hostowanych. Są one kompatybilne z technologią dostarczaną przez Cisco (Cisco UC Manager, Cisco Unified Call Center Express i Enterprise, Cisco Unified Communications 500 Series), Genesys (SIP Server i Genesys Customer Interaction Management Platform), Avaya (Aura Communication Manager i Aura Call Center Elite).
Firma została założona w styczniu 1999 roku w czeskiej Pradze. W roku 2002 pozyskała pierwszego klienta systemu rejestrowania rozmów. Sprzedaż międzynarodowa rozpoczęła się w roku 2005. Od tego czasu ZOOM International nieustannie rozszerza globalny zasięg. Obecnie posiada biura w 8 państwach.
Od 2009 r. ZOOM International co roku znajduje się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Pod względem udziałów w rynku jest numerem 5. na świecie w nagrywaniu IP na podstawie raportu DMG Consulting 2012 Workforce Management Market Report. W 2013 roku firma została uwzględniona w raporcie Gartner Magic Quadrant dotyczącym WFO.
ZOOM QUALITY MANAGEMENT SUITE
Pakiet narzędzi do zarządzania jakością i wydajnością przeznaczony dla contact center i środowisk komunikacji zintegrowanej
ZOOM CALLREC – moduł nagrywania rozmów przeznaczony dla centrów kontaktowych i środowisk Unified Communication.
ZOOM SCREENREC - PRZECHWYTYWANIE EKRANU AGENTA
Moduł uzupełniający ZOOM CallREC o funkcjonalność nagrywania ekranu agenta, dający pełny obraz zarejestrowanej interakcji.
ZOOM SCORECARD - ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ I WYDAJNOŚCIĄ
Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania jakością zaprojektowane z myślą o ocenie wydajności agenta i podnoszeniu efektywności coachingu. Rozwiązanie jest wzbogacone o odtwarzacz Universal Player i system analizy mowy, które upraszczają proces analizy, jednocześnie zapewniając szerszy wgląd w ogólną wydajność.
ZOOM SPEECHREC - ANALIZA MOWY
Monitorowanie rozmów dzięki efektywnemu systemowi analizy mowy. Fonetyczny system indeksowania i wyszukiwania rozmów gwarantuje niezrównaną wydajność i dokładność. ZOOM SpeechREC wspiera język polski.
ZOOM WORKFORCE INTEGRACJA Z WORKFORCE MANAGEMENT
Platforma umożliwiająca rozwiązaniom firm trzecich płynne integrowanie zarządzania jakością i grafikowaniem. Obecnie zapewniamy pełną integrację z naszym partnerem strategicznym Teleopti za sprawą opracowanego wspólnie rozwiązania WFO będącego połączeniem najlepszych osiągnięć obu naszych firm.
ZOOM LIVEMON - MONITORING NA ŻYWO
Umożliwia koordynatorom natychmiastowy wgląd we wszystkie trwające rozmowy. LiveMON umożliwia koordynatorom i menadżerom contact center przysłuchiwanie się trwającym interakcjom agentów, a także ich flagowanie, adnotowanie i ocenianie celem późniejszych analiz.
ZALETY
BEZPIECZEŃSTWO:
Rozwiązanie ZOOM jest w pełni zgodne z PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) umożliwiających rejestrowanie zgodności, w tym wstrzymywanie i wznawianie nagrywania, szyfrowanie z wydajnym zarządzaniem kluczami oraz elastyczne reguły zarządzania hasłami. Łatwość zapewniania zgodności z wymogami HIPAA, Sarbanes-Oxley oraz Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. Bezpieczne uwierzytelnianie użytkownika, autoryzacja z pełnym dziennikiem inspekcji dla każdego działania użytkownika.
DOJRZAŁOŚĆ:
W pełni redundantna architektura zapewniająca wydajność i wysoką dostępność na potrzeby wdrożeń w skali Enterprise. Wydajny system zarządzania cyklem życia multimediów spełnia zintegrowane w IBM Tivoli Storage Manager (TSM) zaawansowane wymogi archiwizacji, przywracania, tworzenia kopii zapasowych oraz reguł usuwania.
WYGODA:
Łatwość instalacji i obsługi. Lokalizacja na 14 języków, w tym polski. Intuicyjny interfejs użytkownika zapewnia niezrównaną wygodę i łatwość obsługi.
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/zoom-international-dostawca-systemow-nagrywania-zoom-callrec-dla-cisco-avaya-i-genesys-oficjalnie-w-polsce