ZOOM International - dostawca systemów nagrywania ZOOM CallREC dla Cisco, Avaya i Genesys oficjalnie w Polsce

150x110

ZOOM International - dostawca systemów nagrywania ZOOM CallREC dla Cisco, Avaya i Genesys oficjalnie w Polsce

ZOOM International, międzynarodowy dostawca rozwiązań przeznaczonych dla contact center i środowisk Unified Communication otwiera biuro w Polsce.  Oddział ten prowadzony przez Michała Chojnackiego -  będzie również koordynował  działania  w krajach nadbałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia).

Firma oferuje efektywne i łatwe w obsłudze systemy zarządzania jakością w contact center i w środowiskach Unified Communication.  Jej głównym produktem jest ZOOM Quality Management Suite. Jest to kompletny zestaw narzędzi ułatwiających  managerom zarządzanie pracą konsultantów w call center. 

-„Obecność ZOOM International w Polsce to wynik nieprzerwanego od 5 lat wzrostu firmy – powiedział Brian Shore, President, WW Sales & SAS Zrealizowaliśmy już 1080 wdrożeń w 85 krajach. Efektem jest nasza obecność w kwadrancie liderów w raporcie „Magic Quadrant for Contact Center Workforce Optimization” firmy analityczno-konsultingowej Gartner. Konsekwentnie koncentrujemy się stałym ulepszaniu naszych produktów. Dzięki temu udało nam się utrzymać aż 99% naszych klientów i osiągnąć trzycyfrowy wzrost.  Liczymy, że oddział polski, dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu Michała Chojnackiego, znacząco przyczyni się do realizacji naszej strategii i 100% wzrostu w następnych 3 latach.”

ZOOM International oferuje swoje rozwiązania za pośrednictwem rozległej sieci dostawców i integratorów. Z sukcesem wdrożono je u tak znaczących partnerów jak PZU, Tauron, Santander czy T-Mobile.

Rozwiązania ZOOM International projektowane są z myślą o mniejszych i większych contact center. Zapewniają one pełną obsługę złożonych środowisk rozproszonych i hostowanych. Są one kompatybilne z technologią dostarczaną przez  Cisco (Cisco UC Manager, Cisco Unified Call Center Express i Enterprise, Cisco Unified Communications 500 Series), Genesys (SIP Server i Genesys Customer Interaction Management Platform),  Avaya (Aura Communication Manager i Aura Call Center Elite). 

Firma została założona w styczniu 1999 roku w czeskiej Pradze. W roku 2002 pozyskała pierwszego klienta systemu rejestrowania rozmów. Sprzedaż międzynarodowa rozpoczęła się w roku 2005. Od tego czasu ZOOM International nieustannie rozszerza  globalny zasięg. Obecnie posiada biura w 8 państwach.  

Od 2009 r. ZOOM International co roku znajduje  się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Pod względem udziałów w rynku jest numerem 5. na świecie w nagrywaniu IP na podstawie raportu DMG Consulting 2012 Workforce Management Market Report. W 2013 roku firma została uwzględniona w raporcie Gartner Magic Quadrant dotyczącym WFO.     

 

ZOOM QUALITY MANAGEMENT SUITE

Pakiet narzędzi do zarządzania jakością i wydajnością przeznaczony dla contact center i środowisk komunikacji zintegrowanej

ZOOM CALLREC –  moduł nagrywania rozmów przeznaczony dla centrów kontaktowych i środowisk Unified Communication.

ZOOM SCREENREC  - PRZECHWYTYWANIE EKRANU AGENTA

Moduł uzupełniający ZOOM CallREC o funkcjonalność nagrywania ekranu agenta, dający pełny obraz zarejestrowanej interakcji.

ZOOM SCORECARD - ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ I WYDAJNOŚCIĄ

Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania jakością zaprojektowane z myślą o ocenie wydajności agenta i podnoszeniu efektywności coachingu. Rozwiązanie jest wzbogacone o odtwarzacz Universal Player i system analizy mowy, które upraszczają proces analizy, jednocześnie zapewniając szerszy wgląd w ogólną wydajność.

ZOOM SPEECHREC - ANALIZA MOWY

Monitorowanie rozmów dzięki efektywnemu systemowi analizy mowy. Fonetyczny system indeksowania i wyszukiwania rozmów gwarantuje niezrównaną wydajność i dokładność. ZOOM SpeechREC wspiera język polski.  

ZOOM WORKFORCE INTEGRACJA Z WORKFORCE MANAGEMENT   

Platforma umożliwiająca rozwiązaniom firm trzecich płynne integrowanie zarządzania jakością i grafikowaniem. Obecnie zapewniamy pełną integrację z naszym partnerem strategicznym Teleopti za sprawą opracowanego wspólnie rozwiązania WFO będącego połączeniem najlepszych osiągnięć obu naszych firm.

ZOOM LIVEMON - MONITORING NA ŻYWO

Umożliwia koordynatorom natychmiastowy wgląd we wszystkie trwające rozmowy. LiveMON umożliwia koordynatorom i menadżerom contact center przysłuchiwanie się trwającym interakcjom agentów, a także ich flagowanie, adnotowanie i ocenianie celem późniejszych analiz.

ZALETY

BEZPIECZEŃSTWO:

Rozwiązanie ZOOM jest w pełni zgodne z PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) umożliwiających rejestrowanie zgodności, w tym wstrzymywanie i wznawianie nagrywania, szyfrowanie z wydajnym zarządzaniem kluczami oraz elastyczne reguły zarządzania hasłami. Łatwość zapewniania zgodności z wymogami HIPAA, Sarbanes-Oxley oraz Komisji Papierów Wartościowych i Giełd. Bezpieczne uwierzytelnianie użytkownika, autoryzacja z pełnym dziennikiem inspekcji dla każdego działania użytkownika.

DOJRZAŁOŚĆ:

W pełni redundantna architektura zapewniająca wydajność i wysoką dostępność na potrzeby wdrożeń w skali Enterprise. Wydajny system zarządzania cyklem życia multimediów spełnia zintegrowane w IBM Tivoli Storage Manager (TSM) zaawansowane wymogi archiwizacji, przywracania, tworzenia kopii zapasowych oraz reguł usuwania.

WYGODA:

Łatwość instalacji i obsługi. Lokalizacja na 14 języków, w tym polski. Intuicyjny interfejs użytkownika zapewnia niezrównaną wygodę i łatwość obsługi.